Palaute

Tulen hyödyntämään antamaasi palautetta itseni kehittämisessä, joten palautteesi on minulle erittäin tärkeää ja se tulee varmasti huomioitua. Iso kiitos siitä!



Anna palautetta myyntimiehelle!



Palautteet


  • Luka 6 kuukautta sitten 0

    Myyntitapahtuma meni sujuvasti.. Jani keskittyi asiakkaaseen ja tarpeisiin. Pelikonetiedoissa on parannettavaa, positiivista oli, että se sanottiin suoraan. Lisämyyntiin ja alennuskeskusteluihin päästin sujuvasti. Lisävaltuudet haettiin ripeästi.

  • Arja Kaasalainen 7 kuukautta sitten 1

    1. Arvostan sitä, että myyjä tulee reippaasti kysymään tarvitaanko apua. Toimit juuri näin ja kerroit asiantuntevasti vastauksia kysymyksiimme. Liittymäasiat hoituivat myös kuntoon, vaikka aluksi ärsyttikin , kun aloit miettimään liittymäasioita, vaikka tulimme ostamaan vain tiettyä tuotetta.Teit sen kuitenkin kohteliaasti ja annoit hyvän sopimuksen näihin.
    2. Fiilis oli ihan hyvä ja koimme saavamme ammattitaitoista palvelua .

  • Mari 7 kuukautta sitten 0

    Huumorintajuinen, kohtelias ja osaava myyjä, nopeasti löydettiin tablettiin sopiva suojakuori ja laitettiin puhelinliittymäkin samalla kuntoon. Huomioi asiakkaan hyvin, oli helppo asioida :) kiitos.

  • Vesa 7 kuukautta sitten 0

    Aktiivinen ja palveluhenkinen asenne miellytti. Tiesin etukäteen mitä halusin ostaa, joten tällä erää en päässyt luotaamaan myyjän teknistä osaamista kovin syvällisesti. Oli kuitenkin mukava asioida Janin kanssa.

  • Mari Loppinen 7 kuukautta sitten 2

    Jani oli innostunut työstään. Omasi tietoa asioista. Hoiti asiat loppuun asti. Omasi sopivan määrän huumoria. Osasi lisämyynnin taidon. Jäi hyvä fiilis hänen iloisesta, palvelualttiista asenteestaan. Mukavasta ulkonäöstäkään ei ollut haittaa :D

  • Jani/Anna 7 kuukautta sitten 0

    Jani tuli reippaasti ja asiallisesti tarjoamaan apuaan. Hän kuunteli ja kyseli tarkasti mihin tarpeeseen olimme tablettia hankkimassa. Hän tuntui tietävän laitteista paljon, mutta puhui silti kansantajuisesti laitteiden ominaisuuksista. Jani ei myöskään lähtenyt arvailemaan, jos ei jotain suorilta käsin tiennyt, vaan selvitti asian. Hänen kanssaan oli kaikin puolin mukava asioida, tuntui että asiakkaan toiveet otettiin huomioon, mutta hän kertoi myös rohkeasti oman mielipiteensä ja esitteli eri vaihtoehtoja.

    Parannusehdotuksena on se, että jos toimii edes osittain provisiopalkalla niin, jos asiakas kertoo vielä miettivänsä ostopäätöstä kahvikupillisen ajan, niin kannattaa ehdottomasti asiakkaalle mainita jotenkin fiksusti, että muistathan palatessasi kertoa kenen kanssa alunperin asioit. Ettei käy niin, että joku toinen myyjä kerää hyvän myyntityön hedelmät.

    Janin kanssa asiointi oli kaikin puolin positiivinen kokemus.

  • Sevgi 7 kuukautta sitten 0

    Jani oli asiakas palvelu henkinen,hymyilevä, positiivinen, energinen, hänellä on kaikki mitä asiakas palvelu tarvitsee ehkä vielä enemmänkin.
    Jäi todella hyvä fiilis :) Kiitos paljon Jani

  • Jamppa 7 kuukautta sitten 0

    Palvelu toimi hyvin ja sain tarvittavat tiedot tuotteesta ja muutenkin kaikki sujui mallikkaasti ja asiakasta kuunnellen. Hyvä fiilis jäi asioinnista.

  • Minna Oesch 7 kuukautta sitten 0

    Myyjä oli asiakas palvelu henkinen , erittäin mielyttävä ja asiakas läheinen. Hänen kanssaan oli mukava asioida. Hyvin tiesi asioista mitä oli myymässä ja hoiti myynti tilanteen asiallisesti mutta kuitenkin myös iloisesti ja huumorilla mukana. Hän onnistui hyvin myynti tilanteessa... möi minulle pikkusen kalliinman tuotteen kuin mitä olin tullut kysymään , eli € kilahti myymälän kassaan enemmän kuin jos olisi tyytynyt vain kysymääni tuotteeseen!! Hän myös hyvin tarjosi/ möi lisäpalveluita, kun vastasin että ei kiitos hän ei jäänyt nitä tyrkyttämään. Mieyttävä kokemus asiakkana oli tämä.

    Mutta koska aina on jotakin kehitettävää meilä jokaisella niin pistän tänne vähän juttuja mitä myyntityössä on hyvä aina muistaa koska myyjän homma on kuitenkin tuoda rahaa sinne taloon missä myyjänä toimii.

    Ostamani tuote on pelikone, lisäpalveluna minulle tarjottiin lisätakuuta ja office pakettia kumpaankaan näistä en kuitenkaan mukaan lähtenyt. Minulta kysyttiin myös että onko kotona näyttö valmiina. Se kyllä löytyy.
    Mutta näppäimistöä ei muistettu kysyä ja se oli se mile olisi ollut tarve. Eli siis muista aina kaikki oheistuotteet varmistaa tarve.

    Lisäksi lisää myyntiä olisi voinut tulla kun esittää kysymyksen, olisiko ollut muuta mitä olisitte tarvinut...
    Tai vieläkin parempi kun myyjä nimeää tuotteen, esimerkiksi tässä minun asiointi käynnissäni.... olisiko pelihiirelle ollut tarvetta.
    Myös tuote joka ei liity aiheesen voi olla lisämyyntiä...
    Kysymyksen voi esittää , kuinka muut kodin laitteet tarvisiko päivitystä? Jokainen muotoilee omalle tyylilleen sopivaksi.

    Kokonaisuudessaan minulle jäi hyvä fiilis, mukava asiointi reissu. Jatka samalla positiivisella asenteella !!
    Kiitos sinulle!

  • Piia 7 kuukautta sitten 0

    Harvoin tulee käytyä kaupassa niin, että tilin saldo jää reippaasti plussalle. Tarvittava tuote löytyi nopeasti, ja sen jälkeen ystävällinen ja kohtelias tapa lähestyä sai minut jäämään tsekkaamaan myös liittymäasiat kuntoon. Erittäin hyvää asiakaspalvelua, mistä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa. Oivallista ohjausta eteenpäin, jos ei tuotetta itsellä ollut. Jos jotain kehitettävää väkisin kaivaa, niin pieni epävarmuus välittyi virtajohdon sopivuudesta, mutta kukaan ei voi tietää kaikkea

  • Tomi Puolakanaho 7 kuukautta sitten 0

    Palvelu pelasi todella loistavasti ja mutkitta. Jani toimi todella ammattimaisin ottein ja palvelusta jäi mahtava fiilis.

  • Karel 7 kuukautta sitten 9

    Monta kertaa tehnyt kauppaa kyseisen herran kanssa Gigantissa ja voin todeta, että tältä kaverilta saa ehdottomasti parasta palvelua. Asiakaslähtöisyys on selvästi otettu Janilla aina huomioon ja sitä, mitä luvataan, pitää myös paikkaansa.